התוכן הוא עדיין המלך. תוכן שיווקי עושה את העבודה.

תוכן הוא המלך הוא משפט שעדיין נכון. גם בעידן של הסרטונים הקצרים והוויראליים, עדיין התוכן המקצועי והאיכותי נותן תפוקה ששום סרטון לא נותן. במגזר החרדי שהוא מגזר של קריאה אנחנו רואים נתונים מדהימים על העבודה שהתוכן נותן. נסקור כאן בקצרה את הפלטפורמות המרכזיות של התוכן ונספר על פיצוח שהיה לנו בעזרת תוכן של קמפיין מאתגר שהובלנו במגזר החרדי.

פלטפורמות התוכן המרכזיות הם תוכן שיווקי באתרים החרדים והדתיים או באתרים של המגזר הכללי. פלטפורמה אחרת היא טאבולה-חברה ישראלית שפרצה לשוק העולמי. טאבולה מציעה תוכן ממומן באתרים בישראל וברחבי העולם. הגולש שמסיים לקרוא כתבה בווינט למשל מקבל הצעה לקרוא תוכן נוסף מרחבי הרשת שאותו מציעה לו טאבולה על פי פרופיל של הגולש. משרדינו הוביל בהצלחה מספר קמפיינים בטאבולה. הפריסה הרחבה של החברה מאפשרת להגיע לקהל גדול יותר. מבנה התשלום הוא עבור הקלקות. כמו בגוגל אם הגולשים לא הקליקו על התוכן שלך, אתה לא תשלם. לטאבולה יש כלים נוספים כמו וידיאו ואחרים שאותם נוכל להכיר לכם.

הסיפור שלנו – איך התוכן עזר להגיע ללקוחות הנכונים

ועכשיו לסיפור שלנו, הגיע אלינו לקוח עם מוצר מאתגר לשיווק במגזר החרדי. במטרה לעקוף את הנוגדנים של הגולשים החרדים למוצר שלו בחרנו ללכת בערוץ תוכן חדשותי באחד האתרים החרדים המובילים.
איתרנו אישיות הקשורה למוצר ועשינו ראיון אתה. הכותרת והתוכן היו מרתקים והגולשים הגיבו בהתאם. תוך מספר שעות נרשמו אלפי צפיות בכתבה וכניסות לאתר של המפרסם. יצירת תוכן מעניין ואיכותי היא אומנות, הגולשים מוצפים מכל עבר בתכנים והם חסרי סבלנות לתוכן זבל. אם לא תתנו להם תוכן בעל ערך הם פשוט לא יראו אתכם וחבל.

את התוכן יש לעטוף בכלים מקצועיים קודם כל בלינקים שיפנו את הגולש לאתר/ לדף הנחיתה שלכם. שתילת כלי מעקב שילמדו אותנו על התנועה שהגיעה מהכתבה. וכמו תמיד יד על הדופק כל הזמן לבדוק אם התוכן עובד ואם לא עובד לא להתבייש לתקן.

יש לנו עוד הרבה מה לספר לכם על כלים דיגיטליים נוספים שיש לנו במשרד ועל העולם הדיגיטלי. אם אתם רוצים לשמוע ולהכיר אותנו כמה פשוט לחצו כאן

אבל רגע לפני סיום עוד נקודה אחת וסיימנו.

מיקוד ואסטרטגיה

לקוחות רבים מגיעים אלינו למשרד. לא אחת אנו נתקלים בתופעה שחוזרת על עצמה וחשוב לנו להציף אותה. בעולם הפרסום של הפרינט המפרסם לא חייב לעבור תהליך של מיקוד ואסטרטגיה לפני שהוא יוצא לדרך. למשל יש לכם חנות או עסק שמוכר שירות. אתם מחליטים לצאת למסע פרסום. מחדדים את המסר מכינים את המודעה ויוצאים לדרך.

בעולם הדיגיטלי זה לא עובד ככה. אתם חייבים להיות ברורים במסר שלכם, באיזה סוג לקוחות אתם מחפשים להשיג והכי חשוב בדק בית פנימה האם יש לכם את הכלים לטפל בכמות הלידים שאנחנו נביא לכם.

אסטרטגיה נכונה ומיקוד נכון מול הלקוחות יכולים להביא לכם תוצאות שלא חלמתם עליהם. בלי עבודה נכונה אתם צפויים לאכזבה. כדי שלא תתאכזבו פשוט תתכוננו או ביחד אתנו עם הייעוץ העסקי שלכם ותבואו מוכנים כדי שנוכל להמריא ביחד.

רוצים לקבל חוות דעת וייעוץ ראשוני לאתר שלכם? לחצו כאן ומומחי 'סמארט קליק' יחזרו אליכם לתיאום פגישה

כתיבת תגובה