האושר הוא
הבידול המושלם

לקוח: אושר עד

Branding

אפשר להביא את שולי רנד כפרזנטור, לייצר ארט חדשני בשילוב AI ולשבור את הרשת עם קמפיין חג קריאייטיבי, אבל האתגר האמיתי של רשת קמעונאות הוא ליצור קשר הדוק עם הלקוחות שלה לאורך כל השנה. לאט לאט, עם פעילות Always On יצירתית ומתפתחת, פריצה לפלטפורמות חדשות ומדי פעם גם משחקון רשת ויראלי, אנחנו מובילים את הצמיחה של אושר עד בשוק החרדי והכללי מול רשתות השיווק הגדולות בישראל.

Traffic

שנתחיל מהעיקר? אושר עד בטיקטוק ובאינסטגרם. 
כן כן! מותג ארצי, מבית יוצר חרדי, שבין כל החתולים ואתגרי הריקוד מצליח לקצור מאות אלפי צפיות! 
יצרנו פעילות סושיאל שמצליחה לשקף את ערכי המותג ופונה לכלל המגזרים בישראל בישירות ובגובה העיניים, בלי שטיקים – בדיוק כמו שהסלוגן של הרשת מבטיח.

Conversion

גישת Always on לא נמדדת בהמרה ישירה וקצירת ביקושים מיידית בשטח. אז איך אנחנו יודעים שהיא עובדת נהדר?
בזכות העלייה המתמדת בביקוש למותגים הבלעדיים שהרשת מייבאת ובזכות הקהל והאינגייג'מנט שצומחים בהתמדה כל העת. 
אושר עד משמיעה את הקול הייחודי שלה, כובשת את הפיד ופורצת אל מחוץ לגבולות המיינסטרים המגזרי – והקהל אוהב ומצביע בלייקים.

ת'כלס במספרים:

חשיפות 26,984,963

המרות 123,456

מיליוני חשיפות לקמפיין

בכל רחבי הדיגיטל החרדי

מעניין אתכם לצלול לעומק המיינסטרים החרדי?

אפיון, עיצוב ובנייה: