מעבר לסטנדרט: הסיפור של פרויקט SHEVA

לקוח: ענקית הנדל"ן 'ISA GROUP'

מעבר למוכר

בשוק הנדל"ן התחרותי, נדרשת אסטרטגיה דיגיטלית פורצת דרך כדי לבדל פרויקט יוקרה. כאשר ענקית הנדל״ן ISA GROUP, החתומה על פרויקטי יוקרה מובילים כמו Jerusalem Estates ועיר עולם, בחרה בנו להוביל את הקמפיין הדיגיטלי של SHEVA, יצרנו קמפיין שמשקף את המוניטין העצום של החברה תוך התמקדות בקונספט "מעבר לסטנדרט".

מעבר לשגרתי

פיתחנו שפה ויזואלית עוצמתית המשלבת את האלמנטים האדריכליים הייחודיים של הפרויקט עם מסרים ממוקדים. העיצוב הנקי והמתוחכם של הקמפיין שיקף את רמת היוקרה של הפרויקט, כאשר כל אלמנט ויזואלי תוכנן בקפידה כדי ליצור חיבור רגשי עם קהל היעד היוקרתי.

מעבר לציפיות

באמצעות אסטרטגיית תוכן דיגיטלית מדויקת והפצה אורגנית חכמה, השגנו תוצאות מרשימות: תוך חודש אחד בלבד הגענו ל-126.6 אלף צפיות בפייסבוק, כולן אורגניות וללא תקציבי קידום. זוהי עדות לכוחה של אסטרטגיה דיגיטלית מדויקת המשולבת עם קריאייטיב פורץ דרך.

ת'כלס במספרים:

חשיפות 26,984,963

המרות 123,456

מיליוני חשיפות לקמפיין

בכל רחבי הדיגיטל החרדי