על רקע אירועי השבעה באוקטובר, כשמתנדבי מד"א ניצבו בחזית ההצלה, קיבל קונצרט ההתרמה השנתי 'חסידות בקלאס' משמעות מיוחדת. האתגר שלנו היה למצב את החיבור בין עולם המוזיקה האיכותית והעשייה החברתית כחוויה תרבותית עוצמתית ומרגשת, ולייצר אסטרטגיה דיגיטלית שתבטא את המשמעות הזו.
פיתחנו קונספט שיווקי חדשני תחת השם "מנצחים לחיים" – המשלב את עולם הניצוח המוזיקלי עם שליחות ההצלה של מד"א. יצרנו שפה ויזואלית המשלבת אלמנטים מעולם המוזיקה הקלאסית עם הזהות המוכרת של מד"א, והבאנו לחזית את ההרכב האמנותי המרשים הכולל את ישי ריבו, יונתן רזאל, יצחק מאיר הלפגוט, שולם למר כאשר כהפתעה עלו לבמה במשך האירוע גם הזמר אמיר דדון ולהקת העבריים מדימונה.
הקמפיין הדיגיטלי שיצרנו הוביל לתוצאות חסרות תקדים: עשרה ימים לפני האירוע הגענו לסולד-אאוט מוחלט, ללא צורך במאמצי מכירה נוספים. השילוב המדויק בין מיתוג יוקרתי, תוכן דיגיטלי מותאם וליין-אפ אמנותי מרשים, יצר ביקוש עצום שהוביל למכירת כל הכרטיסים בזמן שיא – הוכחה נוספת ליכולת שלנו להוביל קמפיינים דיגיטליים מורכבים במגזר החרדי.