כולנו מכירים את מנוע החיפוש של גוגל. בן אדם מקיש בשורת החיפוש 'חנות לממכר צעצועים בבני ברק' ובום הוא מקבל עמוד שלם של תוצאות. התוצאות הם הפניות לאתרים רלוונטיים של אתרים של חניות לממכר צעצועים. דרך האתר יכול הלקוח לקבל מידע על המיקום של החנות שעות הפעילות ומבצעים ולעיתים אף לבצע רכישה און ליין דרך האתר.
המטרה של כל בעל אתר היא שמנוע החיפוש יציג אותו כמה שיותר פעמים בתוצאות החיפוש, בכדי שכמה שיותר לקוחות יחשפו אליו וירכשו ממנו את השירות או המוצר שלו.
איך עושים את זה נכון?
לקריאת הכתבה