פרסום מגזרי ——

פרסום בדיגיטל למגזר החרדי
הינו אתגר לא פשוט בכלל
ומצריך הכרה הדוקה עם קהל היעד

עולם הדיגיטל
צמיחה מתמידה

עולם הדיגיטל החרדי נמצא בצמיחה מתמדת. אלפי מכשירים מוגנים וכשרים נמכרים מדי חודש, והאתרים החרדיים מעידים על צמיחה מטאורית במספר הגולשים מדי יום.
מומחי פרסום משערים שתקציב הפרסום בדיגיטל עומד כיום על כ20 אחוז מתקציב הפרסום, הלקוחות הגדולים במשק הבינו שמה שעובד במגזר הכללי אמור גם לעבוד במגזר החרדי!

הכר את הקהל
אתגר הדאטה

אם כל פרסום בדיגיטל מצריך ממנהל הדיגיטל יצירתיות, חדשנות ודינמיות, הרי שפרסום בדיגיטל למגזר החרדי הינו אתגר מורכב בהרבה!
נדרשת הכרה עם השפה החרדית – מה נכון לפרסם ובאיזו פלטפורמה, ישנם כלים בגוגל שיעבדו טוב יותר במגזר החרדי מאשר במגזר הכללי.
אתגר נוסף הוא הדאטה החרדית לפילוח קהלי יעד ברשת, בכדי לפרסם לקהל החרדי, נדרשים מקורות דאטה ענקיות של מיילים של חרדים וכן מקורות חיוניים לפרסום לקהל יעד זה

להכיר את הכלים
להתמודד
עם הפלטפורמות

כמו''כ נדרשת הכרה עם שירותי הסינון השונים ועבודה מולם לפתיחת כתובת האתר של הלקוח, חשוב להכיר את נבכי הרשת על בוריה בכדי לא לשפוך כסף לחינם במקומות בהם הפרסום שלכם פעיל אך המודעה בפועל לא מוצגת לחלק נכבד מהגולשים בשל חסימה וסינון אתרים.
איש דיגיטל חרדי מקצוען נדרש להכיר את מגוון הכלים והפלטפורמות איתם נכון לעשות שימוש לטובת לקוחותיו. לכן בעדיפות עליונה הוא ימליץ על שילוב באתרים הגדולים באפשרויות שונות ומגוונות כשהבולטות בהן שילוב בכתבות תוכן איכותי והעלאת קמפיין באנרים.

רוצים לדעת יותר? קבלו במתנה מדריך חכם ומקוצר לבעלי עסקים, מידע מקיף ומקצועי על הפרסום הדיגיטלי

TOP