כן, המיינסטרים החרדי כבר חי ופעיל אונליין – פשוט לא בסושיאל. הם שם באתרים ייחודיים, בסטטוס של הוואטסאפ, אימייל מרקטינג ועוד 50 סמטאות שונות שמרכזות קהל של כחצי מיליון חרדים מכל רחבי הארץ. מודל BTC מספק תוצאות איכותיות ללקוחותינו בזכות התאמה מדויקת של המותג לקהל היעד החרדי ושימוש בערוצים הנכונים כדי לייצר טראפיק ממיר במיוחד.
Brand
אין צורך להדביק כיפה ופאות לכל דוגמן. מתחילים בבנייה של שפת המותג, פיתוח הנרטיב והמסרים בהתאם לשוק החרדי, כולל הקמת נכסים דיגיטליים על פי הזהות שיצרנו וקריאייטיב מוקפד שמשתלב היטב עם קווי היסוד של המותג.
Traffic
ידעתם שאפשר לפרסם ספציפית באפליקציות הכשרות?
זהו השלב הקריטי של המודל – פילוח יסודי של קהל היעד בעשרות הסמטאות השונות של הרשת החרדית, בניית קמפיינים מותאמים וקידום הנכסים הדיגיטליים ליצירת טראפיק איכותי וממיר.
Conversion
הגענו לרגע שבשבילו נתכנסנו – קצירת הביקושים. כמו בכל מהלך שיווקי, גם כאן מילת המפתח היא התמדה. התהליך המדויק בשלבי המיתוג והמגע הישיר עם הקהל בזירה הדיגיטלית-הביתית שלו מביאים להגדלת המודעות והאהדה למותג לאורך זמן ולעלייה מתמדת בהמרות איכותיות מקרב הקהל החרדי.