הזירות המובילות בקידום אתרים הם ענקיות הרשת גוגל ופייסבוק, המתחרות זו בזו ללא הרף
עם שלל פיתוחים מגוונים ואין סוף חשיבה מחוץ לקופסה של מתכנתים, רובוטים, אנליסטים ומומחי הייטק.
לכל מוצר יש את העדיפות שלו בפרסום, ישנם מוצרים שיביאו תוצאות יפות יותר בגוגל וישנם כאלה שיביאו תוצאות מוצלחות דווקא בפייסבוק.
בעלי עסקים רבים לא מודעים לכוח האדיר של הכלי החינמי הבסיסי של גוגל, גוגל אנליטיקס, שעוקב אחר כל תנועה שמבצע הגולש באתר שלכם. בדקו גם כי הקוד הוטמע נכון וכי אתם מסוגלים לעקוב נכונה אחר הפעולות הנדרשות והחשובות באתר [אירוע, רכישה, הצגות דף ועוד פרמטרים חשובים].
זהו למעשה האוצר הבלום של העסק שלכם. בעלי עסקים שרוצים לנצל ולמקסם את הנכס הדיגיטלי שלהם, יודעים שניהול מקצועי של הגוגל אנליטיקס יתן להם מידע ששווה זהב ויחסוך המון עלויות בשיווק.