המדריך

לבעל עסק חכם שרוצה להיות ולהיראות בזירה הדיגיטלית

טיפים השווים לכם כסף רב

שלב ראשון בניית האתר

בעלי עסקים רבים משקיעים לאחרונה בבניית אתרים, לעסק הפרטי שלהם ובאתרי מכירות מכל הסוגים. לפני שאתם בונים אתר אינטרנט התייעצו עם אנשי מקצוע שמתמחים באפיון אתרים, ובחוויית משתמש.

בדיוק כפי שאתם מבינים שאתם צריכים יועץ עסקי לעסק, יועץ דיגיטל עסקי חשוב לא פחות, בפרט כשמדובר בעסק שאתם הולכים להשקיע בו עשרות ומאות אלפי שקלים.
לעיתים הניסיון לחסוך סכום קטן יחסית בתחילת בניית האתר, יעלה לכם ביוקר בסוף התהליך, כשתגלו שלא לקחתם בחשבון דברים חשובים לאתר שעלות התכנות שלהם יקרה פי כמה.

שלב שני קידום האתר

בניתם אתר? השקעתם בו את הנשמה ואת דם ליבכם, קחו בחשבון שהאתר שלכם דומה למסעדה יפה ומזמינה ככל שתהיה – אבל ללא סועדים.
עליכם לקדם את האתר בדרכים המתקדמות לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם. בדקו היטב אם הקודים הנדרשים לקידום הוטמעו כמו שצריך, בכדי שתוכלו לקבל תמונה מלאה וספירת נתונים חשובים אודות גולשי האתר שלכם.

פנו למומחה דיגיטל על מנת שיצבע את הגולשים שהצלחתם להביא לאתר שלכם, זהו נכס יקר מאד והוא קיים רק בפלטפורמה הדיגיטלית.

זכרו! שם המשחק בדיגיטל הוא דאטה וכמה שיותר, נכון יותר ואפקטיבי יותר בהמשך בתהליך השיווק.

שלב שלישי ניתוח מעמיק

בכדי לדעת מה נכון עבור העסק שלכם, נדרש ניתוח שוק מעמיק ופילוח נכון של המוצר שלכם.

ישנם עשרות כלים ברשת שיכולים לעזור בניתוח. יתכן שהמוצר שלכם ימכור טוב יותר בשיטת קידום תוכן, ויתכן שהוא צריך מיתוג, תדמית ואז שלב מכירות אגרסיבי.

שלב רביעי קידום ממומן גוגל ופייסבוק

הזירות המובילות בקידום אתרים הם ענקיות הרשת גוגל ופייסבוק, המתחרות זו בזו ללא הרף עם שלל פיתוחים מגוונים ואין סוף חשיבה מחוץ לקופסה של מתכנתים, רובוטים, אנליסטים ומומחי הייטק.

לכל מוצר יש את העדיפות שלו בפרסום, ישנם מוצרים שיביאו תוצאות יפות יותר בגוגל וישנם כאלה שיביאו תוצאות מוצלחות דווקא בפייסבוק.
בעלי עסקים רבים לא מודעים לכוח האדיר של הכלי החינמי הבסיסי של גוגל, גוגל אנליטיקס, שעוקב אחר כל תנועה שמבצע הגולש באתר שלכם. בדקו גם כי הקוד הוטמע נכון וכי אתם מסוגלים לעקוב נכונה אחר הפעולות הנדרשות והחשובות באתר [אירוע, רכישה, הצגות דף ועוד פרמטרים חשובים].

זהו למעשה האוצר הבלום של העסק שלכם. בעלי עסקים שרוצים לנצל ולמקסם את הנכס הדיגיטלי שלהם, יודעים שניהול מקצועי של הגוגל אנליטיקס יתן להם מידע ששווה זהב ויחסוך המון עלויות בשיווק.