תחת הסלוגן "תחשבו בעברית, תחשבו בגדול" ובשילוב אלמנטים ממשחק המלכים בנינו את התדמית המעודכנת של המוסד בתודעת הציבור החרדי: האוניברסיטה העברית היא אותו מוסד אקדמי מוערך ואיכותי, אך לא צריך לחשוש מהשם הגדול וכדאי לכוון הכי גבוה שאפשר.
Traffic
הגענו לרזולוציות גבוהות במיוחד ופילחנו עשרות ערוצי תוכן איכותיים ולא "צהובים" כדי לאתר צעירים חרדים בעלי יכולות אישיות גבוהות ומטרות קרייריסטיות. ביצענו התאמות ספציפיות כדי לנטרל את ההתנגדות לשת"פ עם האקדמיה ויצרנו פעילות משפיענים רחבה באינסטוש של הדוסים – הסטטוסים בוואטסאפ.
Conversion
כבר בסיבוב הראשון הצלחנו לייצר באזז ראשוני משמעותי ולהביא קהל חדש ומתעניין אל היום הפתוח באקדמיה. בסיבוב השני הגברנו הילוך ומיקדנו את המסר ספציפית במכינה הקדם אקדמית ובאפשרויות השילוב של הסטודנט החרדי בשורות האקדמיה.
והתוצאות הפתיעו גם אותנו.