סולד אאוט ו-5 אמבולנסים

לקוח: ארגון ידידי מד"א

Branding

קיבלתם פעם טלפון מקבר רחל? הקהל החרדי מוצף בעשרות פניות כאלה לתרומה בכל יום.
קשה מאד לתפוס את תשומת ליבו למטרה פילנתרופית, וזו הסיבה שבחרנו למתג מחדש את קונצרט ההוקרה השנתי למתנדבי מד"א דווקא כאירוע תרבות יוקרתי וחד פעמי מסוגו.
מיקדנו את המסרים בציפייה וההתרגשות לקראת ערב מוזיקלי משובח בהשתתפות גדולי החזנות וזמרים מהשורה הראשונה בעולם – התרומה נותרה כערך מוסף, ולא במרכז העניינים.

Traffic

יצרנו פריסה רחבה שעטפה את הרוכשים הפוטנציאליים מכל הכיוונים בהתאמה לשיוך שלהם על פני הספקטרום המסורתי – דתי – חרדי. כל אחד פגש אותנו בזירה המתאימה עבורו עם מסרים מדורגים כדי לחמם אותו לקראת הרכישה – מטיזרים מוזיקליים בקבוצות הוואטסאפ של הישיבה ועד לדף הראשי ב-Ynet עם ראיון עומק עם המנצח והמנהל המוזיקלי של המופע, יונתן רזאל.

Conversion

רק בחודש שלפני המופע יצאנו סופסוף לקצור את הביקושים עם קמפיין מכירת הכרטיסים. כבר עשינו לכם ספוילר בכותרת, אז אתם יודעים איך זה הסתיים: אולם מלא, גיוס תרומות ל-5 אמבולנסים חדשים ומחיאות כפיים סוערות. לא לנו כמובן, למתנדבי מד"א המדהימים שעוסקים בהצלת חיים בכל יום.

ת'כלס במספרים:

חשיפות 26,984,963

המרות 123,456

מיליוני חשיפות לקמפיין

בכל רחבי הדיגיטל החרדי