אפשר להביא את שולי רנד כפרזנטור, לייצר ארט חדשני בשילוב AI ולשבור את הרשת עם קמפיין חג קריאייטיבי, אבל האתגר האמיתי של רשת קמעונאות הוא ליצור קשר הדוק עם הלקוחות שלה לאורך כל השנה. לאט לאט, עם פעילות Always On יצירתית ומתפתחת, פריצה לפלטפורמות חדשות ומדי פעם גם משחקון רשת ויראלי, אנחנו מובילים את הצמיחה של אושר עד בשוק החרדי והכללי מול רשתות השיווק הגדולות בישראל.
Traffic
שנתחיל מהעיקר? אושר עד בטיקטוק ובאינסטגרם. כן כן! מותג ארצי, מבית יוצר חרדי, שבין כל החתולים ואתגרי הריקוד מצליח לקצור מאות אלפי צפיות! יצרנו פעילות סושיאל שמצליחה לשקף את ערכי המותג ופונה לכלל המגזרים בישראל בישירות ובגובה העיניים, בלי שטיקים – בדיוק כמו שהסלוגן של הרשת מבטיח.
Conversion
גישת Always on לא נמדדת בהמרה ישירה וקצירת ביקושים מיידית בשטח. אז איך אנחנו יודעים שהיא עובדת נהדר? בזכות העלייה המתמדת בביקוש למותגים הבלעדיים שהרשת מייבאת ובזכות הקהל והאינגייג'מנט שצומחים בהתמדה כל העת. אושר עד משמיעה את הקול הייחודי שלה, כובשת את הפיד ופורצת אל מחוץ לגבולות המיינסטרים המגזרי – והקהל אוהב ומצביע בלייקים.