עסקים רבים מתייחסים לדף הפייסבוק שלהם כאל קיר לוח מודעות, וזוהי טעות קריטית!
בכדי להגשים את המטרה של הדף יש לנהל את מערך תוכן עם תכנית שנתית לפי תקופות, על התכנים בדף להיות ברמה מאד מקצועית, חשוב להקפיד על תמונה מקורית [נקייה ככל הניתן מטקסט], עם משפט שמעביר את המסר המקצועי במקום!
אחד הדברים שמקבלים עדיפות בפייסבוק זה פוסטים שגורמים למעורבות גולשים גבוהה ולשם כך נדרשת מחשבה ויצירתיות רבה.
ישנם כללים ברורים בפייסבוק, ומי שעובר עליהם צפוי 'להיענש' ע''י האלגוריתם של פייסבוק, שבוחר לאיזה פוסט לתת חשיפה ולאיזה פוסט פחות.