גוגל ——

מצריך חשיבה עמוקה
עם עדיפות מחוץ לקופסה
תוצאות מיידיות מובטחות

מי מפרסם
בגוגל ולמה?

אחת הזירות המובילות בקידום אתרים היא ענקיות הרשת גוגל אשר מתחרה ללא הרף בפייסבוק עם שלל פיתוחים מגוונים ואין סוף חשיבה מחוץ לקופסה של מתכנתים, רובוטים, אנליסטים ומומחי הייטק
לכל מוצר יש את העדיפות שלו בפרסום, ישנם מוצרים שיביאו תוצאות יפות יותר בגוגל - לרוב מוצרי משיכה ויש כאלו שיביאו תוצאות מוצלחות דווקא בפייסבוק - מוצרי דחיפה.

אפשרויות
הפרסום
המגוונות של
Google
Adwords

קידום ברשת החיפוש של גוגל – בכדי לייצר תנועה מיידית לאתר, מומלץ להתחיל מיד לפרסם מילות חיפוש רלוונטיות, כך שגולש שיקליד את מילות החיפוש הזאת בגוגל יראה מודעה שלכם ויקליק עליה. בחיפוש ניתן לפרסם מודעות מסוגים שונים ומגוון טכניקות נוספות להגיע אל קהל היעד המדויק של העסק.

פרסום בתיבות הדואר הנכנס של GMAIL – אחד הכלים המוצלחים של גוגל מאפשרת לעסק לפרסם לרשימתמיילים מדויקת מודעות מבצעים של העסק שלכם ולגרום לגולש להיכנס למוצר המסוים אליו תרצו שיכנס באתר שלכם.

פרסום ברשת המדיה של גוגל – רשת זו מאפשרת למפרסם להציג באנרים ברחבי הרשת בכל שטחי הפרסום של Google כך שגולשים רואים את הפרסום שלכם בהמתנה להורדת קובץ בג'מבו מייל או בזמן קריאת כתבה בYNET, וואלה ואיפה לא. אחד הכלים החזקים בהמרות ותוצאות בעיקר בתחום המכירות והשיווק, הוא כלי השיווק מחדש של גוגל, בעזרת כלי זה, ניתן לפרסם בצורה ישירה לכל המבקרים באתר בחודשים האחרונים, [אחר הטמעת קוד מיוחד של גוגל באתר] זהו קמפיין 'רדיפה' לכל אלו שגלשו באתר כלי זה מתבסס על נתונים שמצטברים בפיקסל מיוחד אותו מטמיעים במערכת האחורית של האתר.

פרסום ביוטיוב – כחלק מפעילות המיתוג של העסק שלכם, חשוב מאד לפרסם לקהל היעד החם שנמצא בגוגל, סרטון יוטיוב המפנה בסוף לביקור באתר ולהכרות עם המותג שלכם.

מה מתאים
לעסק שלי?

גם כאן יש לבצע מחקר שוק מקיף,
אודות היתרונות שלכם ובידול המסרים של העסק שלכם על פני המתחרים.
ככל שתבלטו יותר, כך יגדל הסיכוי למפגש עם הלקוח הפוטנציאלי.

רוצים לדעת יותר? קבלו במתנה מדריך חכם ומקוצר לבעלי עסקים, מידע מקיף ומקצועי על הפרסום הדיגיטלי

TOP