קידום ברשת החיפוש של גוגל – בכדי לייצר תנועה מיידית לאתר, מומלץ להתחיל מיד לפרסם מילות חיפוש רלוונטיות, כך שגולש שיקליד את מילות החיפוש הזאת בגוגל יראה מודעה שלכם ויקליק עליה. בחיפוש ניתן לפרסם מודעות מסוגים שונים ומגוון טכניקות נוספות להגיע אל קהל היעד המדויק של העסק.
פרסום בתיבות הדואר הנכנס של GMAIL – אחד הכלים המוצלחים של גוגל מאפשרת לעסק לפרסם לרשימת מיילים מדויקת מודעות מבצעים של העסק שלכם ולגרום לגולש להיכנס למוצר המסוים אליו תרצו שיכנס באתר שלכם.
פרסום ברשת המדיה של גוגל – רשת זו מאפשרת למפרסם להציג באנרים ברחבי הרשת בכל שטחי הפרסום של Google כך שגולשים רואים את הפרסום שלכם בהמתנה להורדת קובץ בג'מבו מייל או בזמן קריאת כתבה בYNET, וואלה ואיפה לא. אחד הכלים החזקים בהמרות ותוצאות בעיקר בתחום המכירות והשיווק, הוא כלי השיווק מחדש של גוגל, בעזרת כלי זה, ניתן לפרסם בצורה ישירה לכל המבקרים באתר בחודשים האחרונים, [אחר הטמעת קוד מיוחד של גוגל באתר] זהו קמפיין 'רדיפה' לכל אלו שגלשו באתר כלי זה מתבסס על נתונים שמצטברים בפיקסל מיוחד אותו מטמיעים במערכת האחורית של האתר.
פרסום ביוטיוב – כחלק מפעילות המיתוג של העסק שלכם, חשוב מאד לפרסם לקהל היעד החם שנמצא בגוגל, סרטון יוטיוב המפנה בסוף לביקור באתר ולהכרות עם המותג שלכם.