להביא את בחורי הישיבות ל-8200

לקוח: קודקוד – תוכנית ההכשרה להייטק של מערכות הביטחון

Branding

לפעמים צריך פשוט להגיב – ומהר.
אנשי קודקוד ביקשו לצאת לדרך מהרגע להרגע, ובמהלך מהיר יצאנו לבליץ שיווקי שאי אפשר להתעלם ממנו.
ביצענו תהליך מיתוג סופר מזורז שבמסגרתו גם נבחר השם הרשמי של התוכנית, ובתוך 24 שעות – קם הדבר ונהיה:
עם לוגו חדשני ובולט, צבעוניות בועטת ותשתית דיגיטלית ראשונית, תכנית קודקוד הייתה מוכנה להשתלט על המקום הראוי לה בחוד החנית של תחום ההכשרות בציבור החרדי.

Traffic

קמפיין ההשקה נפל על התקופה הרוויה ביותר בפרסומות בלוח השנה היהודי: חגי תשרי. למרות הצפת הרעש ועומס הקמפיינים מכל הכיוונים, הצלחנו ליצור באזז משמעותי וה-Reach עלה על כל הציפיות.
אחרי החגים העלינו הילוך עם פעילות אינטנסיבית מול משפיעני רשת חרדיים, קמפיין באנרים נרחב באתרים המובילים וגם הפקת וידאו חכמה (וחסכונית!) עם קריאייטיב רגיש במיוחד לניואנסים, שהצליח לנווט בין המוקשים ולדבר אל לב הקהל.

Conversion

באמת, לא יכולנו להיות יותר מרוצים מהתוצאות: יותר מ-1,900 לידים חמים בתוך חודשיים!
אך העבודה לא הסתיימה כאן, כי כדי שנצליח להשתלט על כל הדאטה הנהדר הזה – חייבים גם מערכת ניהול חכמה שתוודא שאף ליד לא הולך לאיבוד. 
בעזרת מערכת אוטומציות חכמה שהצוות שלנו פיתח במיוחד, ב'קודקוד' יכלו לנהל בקלות את תהליכי הרישום והמיון המורכבים, להזין עדכונים שוטפים על התקדמות המועמדים בין השלבים, וגם לשלוח הנחיות והכוונות למועמד על פי הסטטוס האישי שלו בתהליך ועד לקבלת התשובה הסופית.

ת'כלס במספרים:

חשיפות 2,548,639

המרות 123,456

צעירים חרדים עברו את המיונים ל'קודקוד'

ופעילים במערכות הביטחון וב-8200

מעניין אתכם לצלול לעומק המיינסטרים החרדי?

אפיון, עיצוב ובנייה: