סמארט קליק

בתקשורת

קראו מה אתרי הכלכלה
והחדשות המובילות כתבו עלינו

יש עוד +31 אוגוסט 2020 By natan in כללי

המספרים לא משקרים: הקורונה לימדה את החרדים לצרוך אינטרנט

מוישי לוינגר, מנכ”ל ובעלים של סוכנות הדיגיטל סמארט קליק, מספר על 'מהפכת הקורונה' בדיגיטל החרדי, מסביר איך להיערך לקראת גל שני (או בכלל) וממליץ על בניית קהילה דיגיטלית פורסם באתר פאשקעוויל • אפרת פינקל בימים אלו, כאשר החשש מגל שני של קורונה והאפשרות לסגר נוסף משתלטת על סדר היום הציבורי, אנחנו כבר יודעים לומר כי
יש עוד +09 מאי 2020 By natan in כתבו עלינו

אנחנו בפני עידן חדש

מערכת היחסים בין הציבור החרדי למדיה הדיגיטלית ידעה עליות ומורדות • המשבר הממושך שפוקד אותנו מביא לשינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה ובחשיפה לפרסום הדיגיטלי במגזר החרדי • לאן כל זה מוביל? ניסינו לברר ויצאנו עם תשובות מרתקות כולם מדברים בתקופה הזו על ניצול משברים. הקלישאה החבוטה "להוציא מהלימון לימונדה" צצה בכל חור. אולם בכל הקשור לתחום
יש עוד +21 ינואר 2020 By natan in כתבו עלינו

75% מהאתרים לא מניבים תוצאות. למה?

מה הסיבה שלמעלה מ-75% מהאתרים לא מניבים תוצאות לבעלי העסקים? מנתוני הלמ"ס עולה כי כ-50% מהמגזר החרדי גולשים באינטרנט. עוד מראים הנתונים כי אחוז גבוה מהנשים החרדיות רוכשות מוצרים דרך אתרים קמעונאיים ברשת. איך משיגים תוצאות? כתבה מרתקת באתר בחדרי חרדים מאת משה לוינגר, מנכ"ל סמארט קליק לקריאת הכתבה
יש עוד +29 דצמבר 2019 By natan in המדריך הדיגיטלי

פרק 4 – התוכן עושה את העבודה כשעושים אותו כמו שצריך

התוכן הוא עדיין המלך. תוכן שיווקי עושה את העבודה. תוכן הוא המלך הוא משפט שעדיין נכון. גם בעידן של הסרטונים הקצרים והוויראליים, עדיין התוכן המקצועי והאיכותי נותן תפוקה ששום סרטון לא נותן. במגזר החרדי שהוא מגזר של קריאה אנחנו רואים נתונים מדהימים על העבודה שהתוכן נותן. נסקור כאן בקצרה את הפלטפורמות המרכזיות של התוכן ונספר
יש עוד +29 דצמבר 2019 By natan in המדריך הדיגיטלי

פרק 3 – פרינט VS דיגיטל

זירת הפרסום נחלקת כיום לשתי זירות עיקריות: הפרינט והדיגיטל. הפרינט הוא הישן והמוכר של מודעה או תוכן שיווקי בעיתון, שלט חוצות וכדומה. פרינט יכול גם להיות סרט וידיאו שמוקרן על גבי שלט חוצות או פרסומת שמוקרנת בטלוויזיה. השם המקצועי של זירת הפרסום הישנה נקרא Offline. הזירה השנייה היא זירת הדיגיטל שנקראת בשפה המקצועית Online. היא
יש עוד +29 דצמבר 2019 By natan in המדריך הדיגיטלי

פרק 2 – לא הולכים לישון העבודה רק התחילה

עברנו שלב. יש לעסק אתר שנבנה אחרי תהליך מקצועי וסדור. יש כאלה שאחרי שהקימו את האתר שוכחים אותו במרחב הווירטואלי ומזניחים אותו. קודם כל חשוב לדעת: אתר דורש טיפוח והשקעה כל הזמן. חייבים להשקיע בתוכן רלוונטי וחדשני. יש לבצע מעת לעת בדיקות מעמיקות לגבי מילות החיפוש של הגולשים ומיקוד נכון על התוכן של האתר. "אתר
יש עוד +29 דצמבר 2019 By natan in המדריך הדיגיטלי

המדריך הדיגיטלי לעסקים מבית סמארט קליק

ברוכים הבאים למרחב הווירטואלי! בניתם עסק בעשר אצבעות, יש לכם חברה שאתם מנהלים בהצלחה. יש לכם מבט צופה פני עתיד והחלטתם שאתם חייבים לבנות לעסק שלכם נוכחות מקצועית במרחב הווירטואלי. השאלה הראשונה שעולה לכם בראש, מאיפה מתחילים? התשובה הלא מפתיעה היא: אתר מקצועי. גם כאן כמו במציאות, קודם כל בונים את העסק או במקרה שלנו
יש עוד +12 ספטמבר 2019 By dor in כתבו עלינו

דיגיטל בעזרת השם

סרטונים עם עשרות אלפי צפיות בפייסבוק, סטורי שזוכה לאלפי עוקבים באינסטגרם, קרבות ציוצים בטוויטר ורבבות של קבוצות ווטסאפ: במפלגות החרדיות הבינו שמסרים לדור הצעיר כדאי להעביר ברשתות החברתיות • "שם גם נמצא כוח ההשפעה בנושאים שחשובים לנו" לקריאת הכתבה
יש עוד +03 ספטמבר 2019 By natan in כתבו עלינו

פרסום בפרינט או בדיגיטל? מה אפקטיבי יותר?

התנועה הגדולה של האתרים והכלים המקצועיים שמאפשרים לך למדוד בכל רגע נתון את האפקט של הקמפיין, הופכים את הפרסום בדיגיטל החרדי לתנאי בסיסי להצלחה של קמפיין לקריאת הכתבה
TOP