פרסום למגזר החרדי לא פעם הוגדר כתעלומה שקשה לפצח. המגזר החרדי ומאפייניו הצרכניים והדיגיטליים מהווה קושי מסוים עבור רבים בציבור הכללי, שגורם להם להעלים עין מציבור ענק בעל כוח קנייה מפתיע. לא חבל? חבל מאוד, אם תשאלו אותי. למה? משום שאתם מאבדים פלח שוק של מאות אלפי צרכנים! בישראל, כך לפי הלמ"ס, ישנם היום כ־1.17
כחצי מיליון חרדים נמצאים ברשת מידי יום מתוכם כ-250 אלף צורכים אינטרנט כשר • מדובר על כוח קנייה עצום שעל מנת להגיע אליו צריך להכיר לעומק את סמטאות הדיגיטל במגזר • במשרד הפרסום החרדי סמארט קליק יצרו מודל הממקסם את החשיפה עבור הלקוחות, ובאמצעותו הם מצליחים להגיע למאות אלפי אנשים מדי יום לקריאת הכתבה בדה
תשכחו מהביטאונים, תשכחו מהעיתונים ותגידו שלום גם לפשקווילים. הליך הדיגיטציה ששטף את העולם בשני העשורים האחרונים הגיע לאחרונה גם לציבור החרדי. את השינוי יש לזקוף בעיקר לזכות הקורונה. ואם חשבתם שזה נעצר בזה, מתברר שהליך הדיגיטציה משפיע באופן ישיר גם על עולם ההכשרות המקצועיות במגזר. וגם: מה ההבדלים בנתוני השימוש בין החסידים לליטאים ובין גברים
מעל רבע מיליון יוזרים חרדים לא צורכים פרינט ולא חשופים ליומונים החרדיים. מוישי לוינגר, מומחה דיגיטל בציבור החרדי שם את הכל על השולחן, הדיגיטלי כמובן. וחושף, את סמטאות הדיגיטל החרדי לקריאת הכתבה באייס
מוישי לוינגר, מנכ”ל ובעלים של סוכנות הדיגיטל סמארט קליק, מספר על 'מהפכת הקורונה' בדיגיטל החרדי, מסביר איך להיערך לקראת גל שני (או בכלל) וממליץ על בניית קהילה דיגיטלית לקריאת הכתבה בפאשקעוויל
מערכת היחסים בין הציבור החרדי למדיה הדיגיטלית ידעה עליות ומורדות • המשבר הממושך שפוקד אותנו מביא לשינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה ובחשיפה לפרסום הדיגיטלי במגזר החרדי • לאן כל זה מוביל? ניסינו לברר ויצאנו עם תשובות מרתקות לקריאת הכתבה בבחדרי חרדים
מה הסיבה שלמעלה מ-75% מהאתרים לא מניבים תוצאות לבעלי העסקים? מנתוני הלמ"ס עולה כי כ-50% מהמגזר החרדי גולשים באינטרנט. עוד מראים הנתונים כי אחוז גבוה מהנשים החרדיות רוכשות מוצרים דרך אתרים קמעונאיים ברשת. איך משיגים תוצאות? כתבה מרתקת באתר בחדרי חרדים מאת משה לוינגר, מנכ"ל סמארט קליק לקריאת הכתבה
התוכן הוא עדיין המלך. תוכן שיווקי עושה את העבודה. תוכן הוא המלך הוא משפט שעדיין נכון. גם בעידן של הסרטונים הקצרים והוויראליים, עדיין התוכן המקצועי והאיכותי נותן תפוקה ששום סרטון לא נותן. במגזר החרדי שהוא מגזר של קריאה אנחנו רואים נתונים מדהימים על העבודה שהתוכן נותן. נסקור כאן בקצרה את הפלטפורמות המרכזיות של התוכן ונספר
זירת הפרסום נחלקת כיום לשתי זירות עיקריות: הפרינט והדיגיטל. הפרינט הוא הישן והמוכר של מודעה או תוכן שיווקי בעיתון, שלט חוצות וכדומה. פרינט יכול גם להיות סרט וידיאו שמוקרן על גבי שלט חוצות או פרסומת שמוקרנת בטלוויזיה. השם המקצועי של זירת הפרסום הישנה נקרא Offline. הזירה השנייה היא זירת הדיגיטל שנקראת בשפה המקצועית Online. היא